Assalamualaikum and hye to all my
followers , readers ,
followers , readers ,
friends , stalkers , and so on .
I burst into tears . Friends , I know you're
happy without me , right ?
happy without me , right ?
boleh tak kalau aku nak campur campur english
dengan malay sekali sekala
rojak apa salah nya kan ?
dengan malay sekali sekala
rojak apa salah nya kan ?
Ingatkan hari ni will be the best day cause ada
something special sikit , but I was wrong .
Really really wrong !
Such a sad day !
I have a problem , actually 'we' have a problem .
It's about our friendship .
me , aina , yani , wani and also syakina .
(sorry korang , involve kan nama dlm blog ni )
seriously , banyak masalah ohh hari ni .
I can't handle it all by myself !
friend , pleaseeeeeeeeeeeeeeeee ,
don't be like this . I'm begging you .
guys , my life is not perfect as yours .
okay . let's start it !
actually aku tak kisah kalau dia nak rapat
dengan aina . cause dia lagi comfort dengan aina .
dia pun senang je nak story problems dia ,
news dia apa semua dekat aina .
kalau dekat aku , bila aku tanya dia
" kenapa , ada problem ke ? "
dia just cakap " takde apa apa lah ".
aku selalu perasan lah yang dia
selalu hiding something dekat aku .
but , by looking her face , I know everything .
dia memang sorokkan , dia takanak aku tahu .
tapi kenapaaaaaa ?
I'm your friend too . We are best friend lah !
ke bagi awak kita ni tah sapa sapa .
bukan best friend awk ehh ?
Kfineee !
aku bukannye jealous ke apa ke . kitaorang kan
best friend ,
what for nak jealous jealous ?
seorang best friend yang baik takkan dengki ,
berdendam , and so on .
but , best friend akan selalu support ,
share news , and bla bla bla .
dia lebih comfort dengan aina . takkan aku nak
paksa dia suruh dengan aku je .
tak jealous pun . cuma sometimes rasa
like tersentuh sikit cause dia
comfort besides aina . not me .
we were close before . tapi dia treat aku macam
takpe . aku tak kisah pun lah .
aku IM macam ni lah kat aina .
aku ada cakap jugak kat aina yang
" Hidup memang macam ni , semua orang ada
dugaan yang tersendiri ".
That's all . Hope they are fine without me .
ohh ya , time balik tadi yani pulak
macam merajuk . maybe sebab semua nak
settle kan problem wani lah kot
Kbyeee ! Assalamualaikum c:
No comments:
Post a Comment